Згідно з постановою* Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172 парфумерно-косметичні товари належної якості поверненню та обміну не підлягають.
Тому дуже просимо відразу перевіряти посилку на пошті. Якщо помітили якісь пошкодження одразу звертайтесь до працівника відділення, щоб написати скаргу. А також не забудь повідомити про це нам.
Якщо ж у посилці не ті засобами чи з ними є якісь проблеми — відразу пиши нам в директ в інстаграм, або на пошту: info@estetbeauty.com.ua, або ж телефонуй за номером: +38 (093) 127 80 08. Ми швидко в усьому розберемось та вирішимо проблему ❤
* Стаття 9 Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 р №1023-ХІІ та Додаток №3 до Постанови КМУ «Про реалізацію окремих положень Закону України« Про захист прав споживачів » від 19.03.1994 р №172 до товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню) відносяться: парфумерно-косметичні вироби, предмети санітарної гігієни, гребінці та щітки масажні, товари в аерозольній упаковці, інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки і т. п.).
Як дізнаватися про всі акції та знижки?
Ми любимо балувати клієнток подарунками, акціями та знижками. Зазвичай, повідомляємо про них на пошту. Ми не спамимо листами, відправляємо один-два на місяць і тільки те, що можуть бути цікавим для тебе.
Також на сайті є розділ «Sale», у ньому ти знайдеш всі засоби зі знижками.
І, звісно, підписуйся на нас у Інстаграмі: @estet_beauty_uk. Усі новини про найоперативніше публікуємо там 🙂
Ви перевіряєте термін придатності засобів перед відправленням?
Так. Ми не допустимо, щоб ти отримала прострочену косметику. Тому завжди стежимо за термінами придатності та правильним способом зберігання косметики.
А у вас точно оригінальна косметика?
Так, ми відчуваємо відповідальність за здоров’я та красу клієнток. Тому укладаємо офіційні контракти з виробниками.
Також на кожній баночці ти можеш знайти маркування з деталями від офіційного імпортера.
З якого віку можна користуватися anti-age косметикою?
Ми не віримо у «вікову» косметику. Наші дівчата — прекрасні в будь-якому віці 🙂
А вибір засобів залежить від особливостей, стану та потреб шкіри. Якщо є складнощі з вибором — ми будемо раді проконсультувати тебе та підібрати індивідуальний догляд.
Бренди платять вам за рекламу їхньої продукції?
Ні, наші принципи — безпека, якість та ефективність. ми не ризикуємо довірою наших клієнток, і рекомендуємо тільки ті засоби, в які віримо самі.
Куди скаржитися?
Ми стараємося по максимуму, щоб нашим покупцям було комфортно та приємно з нами взаємодіяти. Якщо щось пішло не так і ти не знаєш, як розв’язати проблему, напиши нам в інстаграм, або подзвони за номером: [PHONE_NUMBER], і ми вирішимо ситуацію якнайшвидше.
Як ви відбираєте бренди, з якими співпрацюєте?
Здоров’я та краси наших дівчат — на першому місці. Ми беремо в роботу засоби, в безпеці та ефективності яких повністю впевнені. Тому працюємо лише з преміум косметикою.
Ми ретельно вивчаємо бренди, склади продуктів, читаємо відгуки та кілька місяців тестуємо засоби на собі. Частина брендів, які ми розглядаємо, так і не потрапляють на наші полиці. Тут ми справжні капризулі 🙂
Я не знаю, чи підходить мені крем, який я хочу купити, що робити?
Якщо ти не знаєш, що обрати, ми з задоволенням проконсультуємо тебе по індивідуальному догляду – просто напиши нам через форму на сайті або у мессенджер, всі наші контакти є тут.
До речі, багато брендів випускають мінінабори для різних завдань і типів шкіри. Одного набору вистачає на місяць-два — те, що треба, щоб протестувати стільки засобів, скільки захочеться 🙂Якщо ти не знаєш, що обрати, ми з задоволенням проконсультуємо тебе по індивідуальному догляду – просто напиши нам через форму на сайті або у мессенджер, всі наші контакти є тут.
До речі, багато брендів випускають мінінабори для різних завдань і типів шкіри. Одного набору вистачає на місяць-два — те, що треба, щоб протестувати стільки засобів, скільки захочеться 🙂
У вас є офлайн-магазин?
Так, детальніше про нього та його роботу ви можете дізнатись на окремій сторінці — тиць сюди.
Мені прийшов побитий товар, що робити?
Ми завжди перевіряємо засоби та не відправимо тобі косметику з пошкодженим пакуванням. Іноді трапляються казуси на пошті, тому ми рекомендуємо оглядати замовлення при отриманні.
Якщо з пакуванням щось не так, зніми, будь ласка, це на відео та відправ нам. Ми спробуємо вирішити ситуацію якнайшвидше.
Моє замовлення затримується, що робити?
Якщо засобу немає в наявності, ми попередимо тебе завчасно і напишемо орієнтовну дату постачання. Якщо ж ми тебе не попередили та щось пішло не за планом — напиши нам, будь ласка, в інстаграм або подзвони за номером: [PHONE]
З моїм замовленням проблема, що робити?
Ми дуже стараємося все робити вчасно та постійно покращуємо робочі процеси. Якщо тобі прийшло не твоє замовлення, його відправили не на ту адресу або з замовленням щось не так — напиши нам в інстаграм або подзвони нам, будь ласка. Ми постараємося все вирішити якомога швидше.
Як мені скасувати замовлення?
Зазвичай, ми відправляємо замовлення впродовж 1-3 днів. Якщо тобі потрібно скасувати замовлення, подзвони / напиши нам в інстаграм або чат якомога швидше, щоб ми встигли скасувати його ще до відправки.
Наші контакти ти знайдеш на сторінці Контакти.
Як відслідкувати свою посилку?
Відстежити посилку можна через додаток або на сайті Нової Пошти. А коли посилка прийде у відділення, ти отримаєш смс.
Які умови доставки?
Ми знаємо з яким нетерпінням наші клієнти очікують на свої замовлення, тому докладаємо всіх зусиль, щоб обробляти замовлення якомога швидше. Якщо замовлення оформлено до 14:00, ми постараємося відправити посилку в той же день. Але іноді на свята дуже велике навантаження та відправлення може зайняти до трьох днів. Якщо так, ми попередимо тебе завчасно. А якщо випадково засобів із твого замовлення немає в наявності, ми напишемо тобі та зорієнтуємо щодо дати доставлення.
Чи безпечно оплачувати замовлення на сайті?
Так, у нас ти можеш безпечно сплачувати замовлення через Apple / Google Pay. Ні наш сайт, ні наші працівники не можуть бачити чи зберігати дані твоєї карти. Усі замовлення проходять через платіжну систему [PSP]. Вона захищає дані від шахраїв з допомогою антифрод-системи моніторингу транзакцій. Це самонавчальна програма, яка перевіряє платежі за сотнями факторів.
На сайті щось не працює, що робити?
Якщо у тебе виникли труднощі, будь ласка, напиши нам через форму на сайті,і ми перевіримо роботу сайту.
Скільки коштує консультація?
Ми не беремо плату за онлайн-консультації. Хочемо, щоб у кожної дівчини був доступ до професіональної інформації та підбору правильного догляду. Це частина наших цінностей.
Ми будемо вести тебе від початку та назавжди: дізнаємося про твої особливості та цілі, підберемо індивідуальний догляд, простежимо за динамікою та скорегуємо результат, якщо потрібно.
Не знайшли питання, що цікавить?
Просто напишіть нам у інстаграм чи залиште повідомлення через форму на сайті і ми зв'яжемось з вами.